in Tricht

De lekkerste Spare Ribs uit de regio!

1. Sem scheffers

Het eten bij uw chef is echt hartstikke lekker. Waardoor prijs kwaliteit verhouding gewoon top is. Daarin tegen drinken iets minder bierglazen werden niet omgespoeld. Waardoor het snel dood sloeg. Daarop volgend was de bediening ook gewoon slecht we hebben er van 7 uur tot kwart over 10 gezeten. En alles bij elkaar is er 3 keer om drinken gevraagd. Er zaten lange wachttijden tussen de gerechten. En toen we ons nagerecht op hadden werd er niet gevraagd of we nog iets drinken wouden. Maar werd de mededeling geven dat we de rekening wilde. Jammer dat daar zo een groot verschil in zit tussen de kwaliteit en de bediening.

1. Geachte heer Scheffers,

Vriendelijke dank voor uw lovende recensie over onze gerechten!

Inzake uw opmerkingen over de bediening begrijpen we volkomen wat u bedoeld.
    Ons beleid is echter, spaarzaam te vragen of men nog iets wilt drinken.
    Dat komt voort uit de opmerkingen van gasten die juist vonden dat we te vaak informeerden of men nog iets wilde drinken.
    Omdat deze gasten, net zo als u, gebruik maken van een forse kortingsvoucher van bv Social Deal, heeft men het gevoel dat de drankjes worden opgedrongen voor extra omzet.
    En dat willen we onze gasten juist niet aandoen.
    Evenzo de vraag of u wellicht de rekening wenst na het hoofdgerecht.
    Het gaat ons om de gezellige beleving van de gast en niet om de extra verkoop. Ons restaurant is klein van formaat en u hoeft slechts een serveerster aan te kijken om aan te geven dat u iets te drinken wilt bestellen.
    Wij hopen u binnenkort weer te mogen begroeten in ons Eetcafé.