1. Ik bestelde op het terras een cola en nachos. De cola kwam vrij snel. Na 25 min vroeg ik waar de nacho’s bleven. Ik zei dat ik niet heel veel tijd had vandaar dat ik het vroeg. De serveerster kwam terug en zei dat de bestelling geboekt was op verkeerde tafel maar dat het nog 2 min duurde, ik zei ok want anders, als de bestelling mis is gegaan, laat het dan maar. Opnieuw bestellen duurt te lang. Nee nog 2 min. Maar dat werden er meer dan 10. Dus bestelling was niet doorgekomen en toen ik ernaar vroeg is het snel besteld. Dat het fout gaat dat kan, maar wees eerlijk, zeker als ik het nog vraag.
    Nachos kwamen, ik moest weg. Excuses niks aan en of ik het mee wilde nemen????
    Ik had al eerder betaald omdat het zo lang duurde en ik gelijk weg zou kunnen. Toen al fooi gegeven. Beter geld terug kunnen geven Fuego!!

3,4