1. De beste spare ribs ever! Echt sweet and sticky. Grote portie ook. Had grote honger Na 15 uur gewerkt te hebben had ik er nog een doner broodje bijbesteld, (uit ervaring van andere afhaal restaurants waar het meestal kleine porties zijn), maar na de ribs kon er niks meer bij. Zonde, maar o wat waren die ribs goed! Als vrachtwagen chauffeur eet ik bijna dagelijks in routiers en etc. Maar als ik in buurt van Etten leur ben is er maar 1 adresje meer. Prins food!
    Had geen cash geld bij me en na een telefoontje met een vriendelijke meid die me vertelde dat ik ook online kon bestellen en zo wel met pin pas kon betalen heb ik bestelling geplaatst om 20.41, Daar werd gezegd dat de levering plaats vond om 21.06 En effectief precies om 21.06 Stond bestelling aan poort. Met 2 gratis drankjes bij. En dit alles voor minder dan 25 euro. Dit noem ik echt gewéldige service. Nieuwe klant erbij zou ik zeggen. Toppie.