1. Trees 13561 punten

Na een verbouwing ziet Betty er weer een stuk beter uit...

Maar de gejaagde eigenaresse leert het nooit...

Deze keer verkeerde snacks meegekregen en ook nog koud van binnen. De buitenkant is gloeiend heet... De binnenkant is koud.

Daarbij is de vitrine niet meer zichtbaar nu weet helemaal niet meer of het gerei nog wel goed is.

Moet zeggen dat ik niet bepaald lekker ben van de verkeerde koude snacks.

Hopelijk leest haar man dit ook eens dan wordt er wat aan gedaan.

Vorige recensies van Trees

• Trees

Vandaag snacks moeten halen hier omdat de concurrent aan het verbouwen was. De friet durfden we hier niet meer aan, dan maar snacks. Mijn groot geluk was dat mevrouw niet aan het bakken was, anders was het weer voor de hond geweest, maar haar man stond er achter en het was perfect gebakken.

Ze waren perfect gebakken en eetbaar.

4,3
  • Trees

Een tijdje terug gingen ze op het werk hier eten halen.. Een warme hete kip met ananas leek me wel wat. Een klein stukje kipfilet dat dreef in zoete rode saus regel recht uit de fles met een klein blokje ananas. De friet die erbij was was onvergetelijk vies.

Echt, waar zijn die Chinezen mee bezig?

• Trees

Vorige week daar geweest, er was geen andere keus. Deze keer was de friet redelijk goed, er zat weer bijna geen mayo, curry, ui en pindasaus op. De pindasaus wat erop zat is nu wel stukken beter. De snacks waren ook beter gebakken.
    De binnenkant mag onderhand wel eens een opknapbeurt hebben (mist hier en daar veel verf) en haal die vieze clinex doekjes van de tafel, geeft een piepshow gevoel. De eigenaresse achter de toog, het lijkt erop dat ze drop op haar tanden heeft zitten, zeer onsmakelijk. Hopelijk gaat het nog wat beter en royaler worden.

3,7
  • Trees

Het gaat hard, heel hard achteruit hier, het niveau zit weer zoals bij de vorige eigenaar, waardeloos.
    Portie friet weinig, bakje half vol, de friet is heet, smaakt niet, oud vet? Iets klopt er niet. Sausjes weinig, belachelijk weinig. Bicky burger keuze uit geen saus, vergeten de saus, verkeerde saus, héél weinig saus maar dan ook nog de verkeerde. Uien, je zoekt je wezenloos.
    Servetten, helaas die krijg je niet. Er liggen wat kleenex doekjes die er wat ranzig uit zien. De snacks waren in het begin goed, maar nu de tijd verstrijkt dikke vet proppen zoals de Bamischijf de bami smaakt niet naar bami maar naar vet en ... ik weet het niet. En de sfeer is zoals bij de vorige eigenaar, heel naar.
    Betty houdoe, ons zie je er niet meer.

1,4
  • Trees

Gisteren even geweest. Nu met Chinese eigenaren, zeer vriendelijk en ze kunnen beter de snacks klaarmaken dan het personeel van de vorige eigenaar. Je krijgt nu warme snacks die niet vol gezogen zijn met vet.