in Sittard

No Worries Mate!

1. An 1152 punten

Het was weer een hele tijd geleden, maar eergisteren zijn we hier nog eens wezen eten. Erg vriendelijke bediening, die kwam vragen of alles naar wens was. Lekker aperitiefje van het huis en lekker eten. Het gereserveerde tafeltje waar we met 3 personen aan zaten, had wel ietsjes groter mogen zijn. Maar toch heerlijk buiten gezeten op het terras, genietend van het mooie weer!

Vorige recensies van An

• An

Hier al een aantal keer wezen eten met collega's en altijd weer tip-top in orde! Mijn favorieten zijn het broodje pittig gehakt of anders de steak met pepersaus en frietjes. Die laatste is voor mij echt de beste steak pepersaus die ik ooit heb gehad! De pepersaus heeft een andere smaak dan de meeste pepersauzen en dit bevalt me aardig goed.

Wel eens een keertje een steak rare gekregen, maar medium besteld. Dit uiteraard even doorgegeven en werd netjes opgelost! Excuses en bord ging meteen terug naar de keuken. Na niet al te lang wachten kwam het weer terug en was het vlees medium gebakken. De groentjes die op het bord lagen en al deels waren opgegeten, waren zelfs terug aangevuld.

Meestal vallen de wachttijden erg goed mee. Maar ik moet wel erbij zeggen dat ik alleen nog maar 's middags hier heb gegeten, dus ik weet niet goed of dit 's avonds ook zo is. Bediening is ook altijd erg vriendelijk en beleefd! Komt regelmatig eens vragen of alles naar wens is, of het eten smaakt, of we nog wat drinken willen hebben. Kortom: erg goed!

En wat de sfeer betreft: dit is ook dik in orde! De decoratie en het interieur passen ook helemaal in het plaatje van een Australisch restaurant. Zo hangen er bijvoorbeeld schilderijen op van een struisvogel of van aboriginals, of hangen er didgeridoos aan de muur. En de muziek is ook altijd in het Australische thema, net als de kaart uiteraard.

Voor mij echt een super zaak, waar ik zeker ook eens met mijn vriend naartoe zal gaan!