in Enschede

Mexicaans & Argentijns steakhouse

1. Alfina en Jeroen

Ter gelegenheid van mijn verjaardag heb ik gekozen voor de Mexicaan. Bij binnenkomst voel je meteen de warme sfeer die er hangt en zo wordt je ook ontvangen. Mexicaans gezellig. De bediening is uiterst vriendelijk en gastvrij. Het eten was echt heerlijk! We waren overrompeld, zo lekker. De eigenaar kwam zelfs persoonlijk vragen of het naar onze zin was en wanneer we nog wensen hadden we dit mochten aangeven. Het toetje kon ik niet meer op en dus werden er drankjes van het huis aangeboden. Mijn vriend (als bierdrinker) liet zich verrassen door de Margaritha (cocktail met oa tequila) . Ondanks ik geen alcohol mocht (en m'n vriend zei; dit moet je proeven) kon ik het niet laten dit toch te proeven.. een ware smaakexplosie! Verrassend lekker. Na afloop hebben we de eigenaar bedankt en gaven aan niet onbeleefd te willen zijn (door de drankjes te weigeren maar dit puur om het feit ging dat ik écht zo tevreden en voldaan vol zat en geen alcohol mocht). We kregen een tasje met mexicaans bier mee naar huis, hoezo attent?! Kortom hier wordt aan alles gedacht (zoals dat hoort) en meer en het is een absolute aanrader! Wij komen terug! Bedankt voor de verrassend heerlijke, leuke en gezellige avond! Tot ziens!