1. Vorige week hier geweest. Wat een ontzettend onaardige, irritante en bijdehante kerel liep daar rond! Voor ons nooit meer. Eten en de rest van personeel was goed!

5,9

1. Eric Fernhout
    Van restaurant

Die “ontzettend, onaardige en irritante en bijdehante kerel”, zoals jij me omschrijft, was ik, Eric Fernhout de eigenaar. Je moet me dus niet kwalijk nemen dat ik daar een beetje om moet lachen, maar dan ben ik waarschijnlijk ook nog eens arrogant, om nog maar een superlatief te gebruiken.
    Inderdaad, ik heb een nog niet helemaal leeg flesje Chaudfontaine Rood van je tafel genomen en dat zomaar teruggezet met mijn excuus; ik had inderdaad even handiger moeten zijn en gewoon een nieuw flesje moeten geven, maar ik heb daar gewoon niet aan gedacht en de verontwaardiging onderschat. Ik heb daar wel weer van geleerd en zal met dit soort situaties beter om moeten gaan en niet met een geintje en een lach verwachten dat e.e.a. is opgelost en daarmee de kous af. Een beetje dom was ik dus wel, sorry.

2. Hoi Eric,
    Ik vind het fijn om te lezen dat je er van heb geleerd. Maar een excuus heb je ons niet gegeven toen. Je was heel gehaast en gestresst en niet zo heel klantvriendelijk.