in Huissen

Welkom bij Bar Lekker in Huissen!

1. Heerlijk gegeten! De bavette was perfect gebakken, mals en had veel smaak. Een prachtig stuk kabeljauw was ook verrukkelijk! Flinke porties. Mooi opgemaakte borden met allemaal heerlijke kleine garnituren. Heel veel smaakjes! De ontvangst is altijd hartelijk en de bediening sympathiek en efficiënt. Het kaasplankje was mooi gevarieerd met heerlijke kaasjes en een super ovenvers notenbroodje en lekkere vijgencompote. Als extra verwennerijtje een bolletje ijs erbij. Het warme chocolade taartje plus andere lekkernijen was ook erg lekker. Al met al een heerlijk diner: we voelden ons echt verwend.

Vorige recensies van Opentij

• Heerlijk gegeten: super steak, mals en heel goed bereid evenals de zeebaars. Op de huid gebakken, heel krokant. Misschien is het een idee om een mooie frisse salade bij de gerechten te serveren? Wij missen de groenten. De frites zijn denk ik zelf gemaakt en lekker, nu de mayonaise nog... De bediening is vlot en vriendelijk. Prettige ongedwongen sfeer.

• Altijd goed! Relaxed, super kwaliteit en heerlijke gerechten. Zowel voor de lunch als voor het diner. Ook goede wijnen en bieren.

• marianne en jan willem

Op een drukke zondagavond zonder te reserveren toch een gezellig plekje gekregen in het eetcafé.
    Erg lekker gegeten en ondanks de drukte vlot en vriendelijk bediend.
    Wel een probleem met de werkelijk enorme herrie, zodat je elkaar maar met moeite kunt verstaan.
    In een café weet je dat dat vaak zo is, maar als je lekker zit te eten hoort daar naar mijn idee de mogelijkheid tot een gesprek bij. Misschien was het toevallig erg luidruchtig publiek.
    Maar hoe je dit op zou kunnen lossen zou ik niet weten??
    Ik denk zeker dat we nog een keer komen en dan misschien op een doordeweekse dag.