1. Monique Lemckert

We hebben gisteren voor het eerst van de nieuwe kaart (sinds feb) gegeten. Ik vond er, in vergelijking met vorige kaarten, ineens veel simpele, niet bijzondere (goedkopere?) gerechtjes op staan. Veel 'hetzelfde'. Persoonlijk vond ik het voor het eerst erg tegenvallen, maar kan ook een kwestie van smaak zijn. De zaak was ook maar halfvol, waardoor mijn idee van de mindere kaart eigenlijk bevestigd werd. Volgende keer beter!

6,7

Vorige recensies van Monique Lemckert

• Monique Lemckert

Je wordt altijd vriendelijk verwelkomd, het eten is heerlijk en je hoeft nooit lang te wachten. De verschillende mediterraanse tapas zijn allemaal even lekker. Binnenkort wordt de kaart weer veranderd, snel maar weer gaan proeven!

• Zoals altijd heerlijk gegeten. Verschillende kleine gerechtjes, vlees, vis of vegetarisch. Alles is lekker! Bediening altijd gezellig en snel.