1. Suzanne

Wij zijn met z'n drieën komen eten. We zaten achterin het restaurant. Opzich was het toen nog rustig. Het duurde al z'n 20 minuten voordat ze kwamen vragen wat we wouden drinken. Het duurde denk ik ongeveer 10 minuten voordat dat kwam, en toen werd er pas naar de eerste ronde gevraagd… Dan zit je toch al een half uur. Het duurde 20 minuten voor wel alles hadden. En voordat de tweede ronde werd gevraagd waren we al een uur binnen… Duurde wel een beetje lang. Mijn glad heeft ook z'n driekwartier leeg gestaan. Zonder dat ze kwamen vragen of je nog wat wou drinken. Je moest de bediening bijna aan hun mouw trekken om te vragen of je nog wat mocht drinken. En voordat het drinken kwam, was je ook een kwartier verder.

Het eten is opzich lekker. Maar heeft niet het wauw effect.
    Ik heb beterdere sushi op!

Er kwam een hele drukke groep binnen, en die zat ook achterin het restaurant, ik denk dat het door de ruimte kwam, maar het leek bijna ofdat je in een club was. Je kon elkaar nog amper verstaan.

Het viel eigenlijk een beetje tegen, hopelijk doen ze iets met de feedback, anders kom ik er niet graag terug.

6,7