1. Op zaterdagmorgen 7 april even voor 9 uur ging de bel en stond die aardige mevrouw van sunshine voor de deur met een heerlijk ontbijt voor mijn vrouw en mijzelf, een heerlijke verrassing alvast voor mijn verjaardag aanstaande dinsdag. Ook onze kinderen en hun partners hadden een ontbijt ontvangen, zodat wij allemaal lekker aan het smullen waren. Een heel goede start van het weekend. De broodjes, zoet beleg, kaas, ham, joghurt, snoeperij, enz, alles was super en goed verzorgd. Veel sukses met sunshine en graag tot een volgende keer.

Vorige recensies van Appie

• Eind oktober 2016 waren wij 34 jaar getrouwd en op die zaterdagmorgen stonden een meneer en mevrouw van Sunshine voor onze deur met een heerlijk ontbijt, verrassing van onze zoon en schoondochter. Wat een verwennerij, echt, de heerlijkste broodjes, beleg, sapje, een glas met bonbons, te veel om in 1x op te eten, wij hebben er de hele dag van gesmuld. Wat een ontzettend leuk cadeau, echt een aanrader om er iemand mee te verrassen. Wij hebben er heerlijk van genoten. Alles was perfect. Hartelijk dank en veel succes met Sunshine.