Op dit adres zit nu: Famous Lounge

1. Nicole van Eeten

Hallo, ik ben de eigenaresse van de Happerij en Tapperij en wat fijn dat u de moeite neemt om op deze site te kijken voordat u een hapje komt eten. Ik durf te stellen dat wij met ons enthousiaste jonge team gastvrijheid voorop stellen. We leren graag van recensies die er worden geschreven, maar het liefst en prettigste is het wanneer mensen op het moment dat ze bij ons komen eten en er zijn problemen dat u het ons meld. Zodoende kunnen we uw klacht goed behandelen, helaas lukt het niet altijd iedereen tevreden te stellen maar dat is zeker ons doel. Niemand is te oud om te leren en graag horen we verbeter punten van onze gasten.

De prijzen zijn nog steeds als bij aanvang van het restaurant 3 jaar geleden €24,50 per drie gangen menu. We hebben een enthousiaste kokkin, laat haar u verrassen en proef de gezelligheid van de Happerij en Tapperij.

Ik heet u graag welkom in de Happerij en Tapperij de Tamboerijn, groet,
    Nicole van Eeten.