1. leander

Op 7 april 2018 eten geweest bij Goed Proeven. Tafel gereserveerd om buiten te zitten. Bij aankomst blijkt er geen tafel gereserveerd en wordt mededeling gegeven, kijk maar buiten. Wanneer er een tafel vrijkomt kun je gaan zitten. Vervolgens besteld. Tussen uitserveren voor mijn partner en mijzelf zat circa 10 minuten (zelfs na vragen waar gerecht van mijn partner bleef). Inmiddels was mijn gerecht al redelijk afgekoeld nadat mijn partner haar gerecht kreeg. Aan andere tafel vroegen mensen ook aan de bediening waar hun drankjes bleven, die bleken "kwijt" te zijn geraakt in het systeem. Bij bestelling van onze drankjes kwam een jongens met een blad vol bier (hetgeen wij niet hadden besteld). Daarna kwam hij nogmaals met verkeerde drankjes. Kortom, erg chaotisch (hetgeen wij eerder ook al keer hadden meegemaakt). Jammer voor een restaurant dat het best aardig kan doen. De service (en organisatiegraad) moet echt fors omhoog.

6,1