1. Net z’n drieën spontaan uit eten geweest en hadden ons erop verheugd.
    Helaas, bediening matig, je merkte dat ze geen horeca ervaring hadden.
    Een aanpassing aan gerecht ook niet mogelijk, waarschijnlijk te moeilijk, het was immers niet druk.
    Pizza tonijn besteld, tonijn uit blik en een smakeloze bodem.
    Twee maal spaghetti met knoflook en garnalen besteld, het leek wel bami!
    Ontzettend jammer en hierna direct afgerekend.

1. Goedenavond Frenkie, wat jammer dat jullie deze recensie hebben geschreven. Ik ben zelf jullie gastvrouw die avond geweest. Jullie dochter wou graag een pizza met carpaccio maar die staat helaas niet bij ons op de kaart. We hebben 5 pizza's op de kaart staan en we zijn geen pizzeria waar je uit veel verschillende pizza's kunt kiezen of ze samen stellen. De dochter en mevrouw gingen voor de pasta agli oli met garnalen en meneer voor de pizza tonno. Ik ben tijdens het eten bij u aan tafel geweest of alles naar wens was en of de dochter van haar pasta genoot omdat het voor haar een tweede keus was. Alles was naar tevredenheid. Bij uithalen had meneer een kwart van de pizza nog liggen. Bij navraag of het wel had gesmaakt was meneer zijn antwoord ja heerlijk was alleen voldoende.
    U dochter heeft afgerekend en daar is alsnog de vraag gesteld of alles naar te vredenheid was. En ze had lekker gegeten.
    Het is uiteraard mogelijk dat wat u schrijft zo ervaren heeft maar het was eerlijker geweest dat kenbaar te maken. Ik had dan iets voor jullie kunnen regelen. Achteraf dit lezen is dan erg vervelend en naar mijn mening niet eerlijk. Ik hoop dat u dat begrijpt. Ik had graag de kans gehad