1. Gisteren liep ik vanaf Carnisseveste mijn looproute naar Portland. Het was een mooie dag en ik liep rustig op mijn gemak naar Portland. Toen ik daar eenmaal was voelde ik mij een beetje verslappen. Dit betekende dat ik honger en dorst had.

Ik ging naar binnen bij de plaatselijke Verhage om mijn bestelling te doen bij de kassa. Ik bestelde een patatje speciaal en een kleine sprite. Ik ging wachten in de zaak op mijn bestelling en ik zag al meteen dat het druk was in de zaak. Echter zat het personeel te kletsen. Dit kan gezellig zijn, maar niet als je een aantal grote bestellingen moet afhandelen. Dit kan veel efficiënter. Ik moest dus een tijdje wachten op mijn patatje speciaal, wat bij mij een beetje ergernis opwekte. Nadat de bestellingen waren afgehandeld, kwam mijn bestelling er eindelijk.

Ik ging mijn patatje speciaal opeten en ik vond hem redelijk weg te happen. Het was zeker geen patat van een hogere niveau, maar daar betaal je ook voor. De sauzen waren redelijk goed en de uitjes waren ook redelijk te doen. Dit is een zaak die nog wat te leren heeft qua efficientie, maar dit mag niet te koste gaan van de leuke sfeer.