1. Als ik eerdere recensies lees dan heeft men bij De Revolutie weinig geleerd van alle opmerkingen. Ik was uitgenodigd voor een High Tea, uiteraard heel leuk, maar helaas, het ging niet goed. Na 1 uur kregen we op vlakke schaaltjes wat broodjes en kleine warme hapjes. De opmaak was niet van een High Tea niveau, erg jammer. Na weer een uur, de gasten begonnen zich zichtbaar te vervelen, kregen we de schaaltjes met zoete hapjes, zo iets als koekjes en gekoelde cake'jes. De paaseieren in aluminium folie lagen in een badje van jam! De vond de kok wel leuk, snel terug sturen naar de koksopleiding a.u.b..
    Al met al, alles duurt veels te lang, het personeel vangt de signalen v.d. gasten niet op, de prijs was veel te hoog in vergelijking met de kwaliteit. Hoe lang willen zij hiermee nog door gaan? Ik begrijp dit gewoon niet…

3,4