1. Wij hebben 4 keer bij Tivoli gegeten.
    De eerste, keer ongeveer 7 jaar geleden, nadat wij daar aanwezig zijn geweest op een feest gelegenheid van de 50ste verjaardag van een goede kennis. Dat feest in de tuin van Tivoli was gezellig met heerlijke hapjes, drank en muziek. Wij zijn een paar weken daarna naar Tivoli gegaan voor een diner. Dat was ronduit slecht, vlees als een schoenzool met groente uit blik.
    De tweede keer hebben wij bij Tivoli gegeten op uitnodiging van een goede vriend ter gelegenheid van zijn jubileum. Voor de tweede keer was het eten ronduit slecht.
    De derde keer hebben wij daar gegeten omdat wij een diner bon van een vriend hadden gekregen. De diner bon had een waarde van €60,-, wij moesten €0,60 bijbetalen!. Het eten was weer ronduit slecht, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
    De vierde keer zijn wij op eerste paasdag, 1 april 2018, naar Tivoli gegaan omdat wij gelezen hadden dat er een nieuwe eigenaar was, en wij hadden goede recensies gelezen.
    Wij hadden weer voor Tivoli gekozen vanwege de gezellige ambiance.
    Maar helaas, het voorgerecht, proeverij van de kok, bestaande uit een klein kopje soep dat vreselijk zout was, een bolletje brood met vlees dat te taai was om er doorheen te komen en tenslotte iets anders wat niet smaakte, rondom de proeverij was niets.
    Het hoofdmenu: taai varkensvlees, een kommetje gebakken aardappel, week en niet krokant en een kommetje sla zonder dressing. Omdat wij er over klaagden kregen wij gratis een kopje koffie.
    Die vierde keer is wat ons betreft echt de laatste keer geweest.

3,4