1. Enige tijd geleden gegeten met 4 personen. De ontvangst met heerlijke champagne en bijbehorende amuses was hartelijk. De keuze viel uiteindelijk op het 5-gangenmenu met diverse wijnen.

Het eten en de presentatie was geweldig, wat ook niet anders te verwachten was met een keuken op dit niveau. Na de "maaltijd" concluderen wij dat we hier zeker nog eens terugkomen. Misschien hebben ze dan eindelijk die lang begeerde ster te pakken. Chapeau, ga zo door.

Vorige recensies van Fons

• We hebben enige tijd geleden geluncht. Lekker, goede bediening, en een goed evenwicht in de gerechten. Eigenlijk een open deur, maar dat mag je van een goede buurman/vrouw ook verwachten.
    Ga zo door en het komt allemaal goed. Ik raad komende gasten aan om hier te komen eten, meer dan de moeite waard. Kijk ook eens verder op het mooiste plein van Sluis. Het is de moeite waard.