1. Rick v d L

Ondanks vele negatieve reviews toch een keer samen met mijn vriendin naar Five Guys geweest.

Het viel allemaal wel mee, het was niet zo druk en we werden geholpen door een heel aardige medewerkster die ons hielp met hoe het werkte daar (onbeperkte toppings op de burgers, gratis refills, eigen vulling van de sausjes van de friet en wat precies de sizes v.d. friet inhielden).

De hamburgers waren zelf lekker en beter dan de gemiddelde fastfood keten en de five guys style friet ook, je merkt het wel in de prijs. Voor alléén de burger betaal je wel ruim 10 euro. Je krijgt wel een ruime hoeveelheid friet. Maar je komt wel wat duurder uit dan gewend.

Verder heeft de intereur wel een simpele uitstraling maar ik vond het persoonlijk wel iets hebben met wat amerikaanse rocknummers op de achtergrond.

Al met al, ik kwam met weinig verwachting maar ging met een positief gevoel.