1. Nadat wij de caravan van onze ouders op de camping te Zwiggelte hadden geplaatst maar eens lekker wat eten. Vorige keer hadden wij geluncht bij de overburen en nu viel de keus op Abdij de Westerburcht. En daar hebben wij dus spijt van gekregen. We bestelden 1 uitsmijter royaal ham kaas en een plukje sla, 1 salade kip(goed omdat er bij de 5 stukjes kip nog van alles door was gemengd in de vorm van noten), 2 zalm salade' s (waar de zalm over was gezwommen). Deze waren zegge en schrijve voorzien van ten hoogste 3 ini mini stukjes zalm en dat voor 12.50 Euro per gerecht. Hier de bediening op aangesproken. Deze zou het doorgeven aan de keuken waarna wij er niets meer van hebben gehoord. Ook bij het afrekenen werd het nogmaals gezegd datvdeczalm voor die prijs veel te karig was. Ook nu werd er niet op gereageerd. Ja dat zijn dus echt gemiste kansen. Toen wisten wij het zeker, hier niet weer naartoe om te eten.

4,7

1. Beste Gert,

Wat jammer om te lezen dat het jullie zo tegengevallen is bij ons in het restaurant. Het liefst sturen wij onze gast met een glimlach weer naar huis, maar zo te lezen is dat bij jullie niet gebeurd. Daarom zijn we blij dat jullie ons wel op de hoogte brengen, hiervan leren we namelijk. Een salade met zalm of kip van € 12.50 hoort inderdaad rijkelijk gevuld te zijn, dus wanneer dit niet het geval is dan is het logisch dat hierover een opmerking gemaakt wordt naar de bediening. De bediening hoort hier dan meteen naar te handelen en met een oplossing (en excuses) vanuit de keuken te komen. Ook dit is niet gebeurd. Als er dan bij het afrekenen ook niet adequaat op gereageerd wordt, dan kunnen wij ons heel goed voorstellen dat u niet met een glimlach de deur uitstapte. Wij kunnen ons dan ook volledig vinden in uw reactie. Zo hoort het niet te gaan en daarvoor bieden we oprecht onze excuses aan. Graag zouden we u toch persoonlijk nog even willen spreken. Kunt u ons een e-mail sturen? Dan kunnen we wellicht een passende oplossing vinden voor deze teleurstelling.

Met vriendelijke groet,
    Team Abdij de Westerburcht