1. Gisteravond hier gegeten en het was niet helemaal zoals ik me dit voorstelde. Het duurde lang voordat mijn gemaakte reservering duidelijk was en na overleg werden we aan een klein tafeltje bij de ingang neergezet, zeker niet een 'leuk plaatsje'. Dit leek sterk op enige improvisatie maar vooruit.
    Vervolgens was de bediening wat onpersoonlijk. We kregen alles wel maar de soep van de dag werd wat smakeloos opgedreund met het gezicht de andere kant op. De drankjes en bestelling werden wel normaal opgenomen en volgde snel hierna. Echter de fles wijn en karaf water die we bij het eten bestelde werd op tafel gezet en tot onze verbazing niet eens geopend. De waterglazen bleven nog gestapeld, fles wijn hebben we dan zelf maar opengemaakt en ingeschonken. Dat heb ik eigenlijk nog nooit ergens meegemaakt en zeker ook niet op een moment dat het niet eens zo heel druk was. Hier liet de bediening het dus ernstig afweten. Het eten volgde met een eenvoudig 'eet smakelijk' toegevoegd, geen toelichting of wat dan ook. Tijdens het eten en in het voorbij gaan en afruimen van de tafel ernaast werd er nog gevraagd of alles naar wens was maar dit kwam niet echt gemeend over. Het eten was al met al gemiddeld en helaas zorgde de weinig geïnteresseerde bediening voor een onvoldoende voor de hele avond. Het kan met weinig moeite en zonder kosten beduidend beter!

5,3