1. Afgelopen weekend met een vriendin wezen eten bij banka. We kregen een leuk plekje toegewezen. En de sfeer was gezellig. Regelmatig kwam er iemand langs en de bestelling was snel opgenomen. Om 19 uur kregen we het voorgerecht en drankjes. Daarna duurde het helaas tot 22 uur voordat we ons hoofdgerecht kregen...
    In de tussentijd was de ober wel paar x langs geweest, maar er kwam geen enkele actie of een eventuele compensatie tussendoor vh ‘huis’ zelf. Op gegeven moesten we zelfs zeggen dat we het gerecht maar wilden laten zitten (want wie gaat er om 22 uur nog een uitgebreid hoofdgerecht eten). Pas toen kwam er actie.
    Uiteraard hadden wij het al helemaal gehad en hebben we het dessert maar laten zitten. Vervolgens kwam de discussie over de rekening op gang. Ze wilden ons wel 4 drankjes compenseren... Schandalig echt. 3 uur lang moeten wachten op je hoofdgerecht zonder enige compensatie tussendoor en dan ook nog bijna de volle pond betalen (terwijl we t dessert niet eens gehad hadden). Uiteindelijk (met veel
    moeite) kwam de ober ons nog iets tegemoet. Maar hoe netjes was het geweest om gewoon te zeggen, dit is onze fout en uiteraard krijgen jullie dit van ons en zien we jullie graag terug. Terug komen doen we nu niet meer.. Heel teleurstellend alles bij elkaar.