Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. Via vakantieveilingen een arrangement geboekt, 7 gangen proeverij. De ligging van de karpendonkse hoeve is prachtig. Ik heb het idee dat alle groupondeals/ vakantieveilingen/ social deals bij elkaar gezet worden. En dat de proeverij niet van dezelfde kwaliteit is als het a la carte eten. Dat hoop ik tenminste want het was geen michelinster waardig eten. In het begin volgden de gangen elkaar razendsnel op. Daarna moesten we ineens een uur wachten. Niet fijn. Het leek erop alsof ze alle tafeltjes in hetzelfde stramien van gangen wilden krijgen.
    Wellicht alles anders als je a la carte eet, via deals raad ik de karpendonkse hoeve echt af! Je bent toch een hoop geld kwijt en de bediening en kwaliteit op je bord klopt hier niet bij. De bijpassende wijn is zondermeer goed, wel 8,50 euro per glas!