1. Geachte heer John,

Vijf weken geleden heb ik in een restaurant van u in Batavia aan zee gegeten met mijn familie. Ik ben een consulent van Horeca in Noord-Holland.

Toen ik binnenkwam was mijn eerste indruk goed, omdat de ober en aardige een vriendelijke man was die mij met veel plezier bediende. Zijn naam is Edward Surya. Surya heeft goed geserveerd en ik zag dat hij niet alleen goed kon omgaan met klanten maar dat hij ook goed de kassa kon bedienen en hielp in de keuken. Dat vond ik er indrukwekkend.

Ik vond het restaurant ook goed klaar voor de toekomst. Maar de keuken is wel te klein, ook denk ik dat het beter zal zijn als de keuken in een afgesloten gedeelte zit, en dat er niet gebruik wordt gemaakt van een open keuken. Mede omdat ik op de site van Batavia zag dat het motto was om een restaurant te hebben met een romantische en rustige sfeer. Dit was op het moment dat ik er was niet het geval.

U heeft er een mogelijke vaste klant bij in de winter als u zo door blijft gaan.

Al met al was het eten heerlijk en de service erg goed. En wil ik dit restaurant een 8,5 geven, en heb ik dit ook gepubliceerd op onze website.

Succes voor de toekomst,

Met vriendelijke groet,