in Den Burg

Zelfs fijn om er gewoon al iets te drinken

1. Het personeel was in het begin van de avond aardig later toen we afgerekend hadden en naar buiten gingen was er niemand om ons gedag te zeggen. Jammer.
    Het eten was wat minder tov de Kerst. Het restaurant is van eigenaar gewisseld en dit merk je. Wij vonden het eten minder lekker en duurder.
    De carpaccio had weinig smaak en was te koud, de satesaus minder lekker, en de spareribs waren te vet.
    Wij gaan hier niet meer gauw naartoe.

6,1

1. Goedemorgen Meneer of Mevrouw Lugtenburg,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Wat jammer om te lezen dat u deze avond minder heeft ervaren dan een voorgaande keren.Onze excuses, wij doen er alles aan om de service en kwaliteit hoog te houden. Zo werken wij nog met hetzelfde team, evenals dezelfde leveranciers, dezelfde recepten, en staan wij dagelijks alles te proeven en te keuren om de Smulpot kwaliteit hoog te houden! Waardoor ik het spijtig vind te lezen.

Wij zouden u graag het tegendeel weer bewijzen, laat u weten als u weer komt? Wij zouden dan graag met u willen kennis maken.

Met vriendelijke groeten,

Nancy Hopmans