1. Uiterst hartelijke ontvangst. Sfeervolle inrichting. Gastvrije en professionele eigenaren die hun uiterste best doen om je maximaal culinair te verwennen en open staan voor hartelijk en attent contact wanneer je dat wenst. Het jonge ondernemers echtpaar geeft alles en staat open voor tips en suggesties en vroegen daar aan het einde van de avond zelfs om. En last but not least, het 5 gangen diner was fantastisch met qua smaak en optisch mooie combinaties. Als je van wijn houdt is Fizzy by far the place to be omdat zowel de wijn als de uitleg aan tafel van hoog nivo zijn. Onze "bob" was helemaal blij verrast met een vers sap-arrangement wat bij iedere gang qua smaak bijzonder goed afgestemd was. Als je zo snel al zo goed bent, en zo eager om het steeds beter te doen, dan gaat Fizzy terecht komen in de absolute top van NL. Bedankt voor de fijne avond!