Op dit adres zit nu: Little Sal

1. Laatst terug geweest en van een koude kermis thuisgekomen! Gelukkig hadden we geen mensen meegenomen. De kaart is gewijzigd, veel minder keus en alle lekkere Tapas zijn verdwenen, en daar kwamen we toch echt voor. Ook waren de porties ineens een stuk kleiner.

Bij navraag bleek men een nieuwe koers te willen varen met meer 'hoofd-gerechten'. Daarnaast wilde de nieuwe Catalaanse kok alle 'niet originele Tapas' niet meer op de kaart hebben.

Wat mij betreft flikkeren ze de kok er uit en wordt de oude kaart in ere hersteld. En die porties? Kom op mensen, die paar extra stukjes groente, aardappelen en saus kost inkoop niks, maar geeft jou als klant wel het gevoel dat je waar voor je geld krijgt. Echt jammer, kwam hier minimaal 2x per maand!

2,1

Vorige recensies van Ronald & Monique

• Manzano is gevestigd in het voormalige "Bols-taveerne", de restanten van het Likeur-imperium.
    Het pand doet denken aan de middeleeuwen en zeker niet aan een gezellig Spaans eettentje.
    Ik vermoed dat het een monument betreft waar ze maar weinig mogen veranderen.
    Het eten is simpelweg fantastisch. De porties niet te klein en alles smaakt echt super. Of het echt Spaans is? Geen idee, maar wij vinden het er top.
    Meermaals gegeten met en zonder vrienden/familie, alles altijd even lekker.