Op dit adres zit nu: Happy Wok

1. Op donderdag gebeld: we willen morgen een lopend buffet. De volgende dag blijkt het lopend buffet niet op vrijdag geserveerd wordt. Als ik vertel dat ik daarom gisteren ook belde, juist om zeker te zijn dat we dit wel zouden krijgen, erkent de verkoopster direct dat ze een foutje gemaakt heeft en we krijgen toch waar we om vragen. Klasse!

Het restaurant zit in een klein winkelcentrum en de ruimte is beperkt. Als je binnenstapt denk je eerder aan een snackbar dan aan een Chinees restaurant. Komt goed: als je de trap op gaat is er een bovenverdieping met voldoende ruimte. Nog niet echt groot, maar er kunnen naar schatting toch wel dertig mensen te gast zijn.

Er zijn ook toiletten, en die zijn schoon. Wij zijn overigens wel de eersten, maar ik heb niet de indruk dat het anders geweest was als we op een drukke dag waren gekomen.

Gelukkig voor de restauranthouder komen er later meer mensen op het buffet af.

De gerechten zijn prima, niets op aan te merken. Er wordt tussendoor bijgevuld. De bediening is goed en vriendelijk.

Een grote verrassing volgt nog als de rekening voldaan moet worden: tien euro per persoon, kinderen half geld... Drankjes en toetje brengen er ook niet de kosten aan. Geweldig!