1. Tonny Vervoorn

Wat een aanfluiting… kijk dat je bedorven vlees serveert dat kan een keer voorkomen maar als kok mag je dan gerust je excuses aan komen bieden in plaats het via de bediening door te laten geven dat het tegen het lamsvlees aan lag… kom op zeg denk je dat ik het verschil niet ken tussen lamsvlees en bedorven vlees? Nog geen drankje van het huis ter compensatie.

1. Sjaak
    Van restaurant

Beste Mevrouw Vervoorn,
    jammer dat u dit zo ervaren hebt.
    Wij dachten inderdaad dat 2 nieuwe gerechten en de excuses van onze bedrijfsleidster voldoende compensatie was op dat moment.
    Zo ervaarden wij dit ook toen u na afloop huiswaarts ging. Jammer om dan in deze recensie te lezen dat dit achteraf niet het geval was.
    Als ik had geweten dat u naast de 2 nieuwe gerechten en de excuses van de bedrijfsleidster ook de excuses van de chef-kok had willen horen, en graag 2 drankjes had ontvangen hadden we inderdaad ook aan deze wensen kunnen voldoen.
    Wel wil ik benadrukken dat het vlees niet bedorven was en dagelijks vers geleverd wordt. In uw gerecht, de mixed grill, zit lamsvlees, rund, varken en kipfilet op 1 spies, zo wordt dit ook gegrilld.
    Lamsvlees is sterk van smaak, misschien dat hier de onduidelijkheid over is ontstaan.
    Nogmaals onze excuses

Met vriendelijke groet,