in Asten

Een verrassing op uw bord niet op de rekening

1. Dinertijd in Asten is een van de Wok restaurant waar je jezelf welkom voelt!
    Gisteravond op vrijdag lekker rustig gegeten met de kinderen, wat een rust (geen gillende kinderen! Of tablet herrie aan je hoofd van andere gasten).
    Het eten is prima, je kunt pakken wat je wilt! Incl alle drank, en vriendelijk personeel.
    Nieuw is de Lava grill, mooi pluspuntje.
    Als je wilt weten waar je aan toe bent ivm prijs incl drinken is dit een goede optie om te gaan eten.
    Mensen die hier een 1 voor geven vind ik persoonlijk niet redelijk, een restaurant afkraken noem ik dat lekker makkelijk vanuit je PC.
    Meld dan meteen je opmerking bij de eigenaar, hij zal er alles aan doen om je tevreden te houden.
    Wij gaan een stuk minder tegenwoordig het blijft toch een prijzig uitje, maar nog steeds goed! En ook wordt er met je verjaardag en presentje gegeven (waardebon), je hoeft ook niet bang te zijn als je net iets langer blijft zitten dat de eigenaar je extra berekent zoals bij velen andere woks wel het geval is!
    De service en vriendelijkheid, kunnen andere wok's in de omgeving nog wat van leren.
    Als wokken niet jou ding is of all you can eat, ga dan gewoon niet! Wij gaan altijd voor de kinderen omdat we die hier echt een plezier mee doen, kunnen pakken wat ze willen.