1. Wij zijn afgelopen zaterdag geweest. Een ramp! Drankjes werden niet een keer correct geleverd, laat staat de manier waarop. Alsof je thuis een glas uit de kast haalt. Als voorgerecht hadden we tomatensoep, nou zeg maar gerust tomatenzoutsoep. Zat wel een kilo zout in! Wat van gezegd, kregen meteen wel een alternatief, maar er werd ook wel bijvermeld dat het zo hoorde. Ja sure, dat zeg je niet.
    Even later kwam de rest van het eten: us burgers, pasta en een broodje. Broodje was lekker maar niet echt heel erg bijzonder. De us burgers zagen van buiten goed uit. Helaas van binnen waren ze rood en rauw! Iemand van de bediening bijgeroepen. We kregen het antwoord: nee, hoor dat hoort zo! Wat? Een burger dat nog rauw en koud van binnen is, is normaal. De borden werden weer naar de keuken gebracht. Even later kwamen de burgers weer. Van binnen nu goed, alleen waren ze smakeloos! Geen spatje kruiden of wat dan ook te vinden. Daarnaast waren de frietjes in de tussentijd koud geworden. Een regelrechte ramp! Bediening was erg slecht. Je kunt niet reserveren, je mag geen tafels aan elkaar schuiven en de bediening is niet klantvriendelijk. Wij komen er nooit meer!