Op dit adres zit nu: Soju Bar

1. Al een aantal keer ben ik bij Il Padrino gaan eten wat goed is bevallen, tot vanavond. Op de pizza’s die mijn vriendin en ik hadden, lagen ontzettend weinig ingrediënten. Op 1 pizza hadden we extra ui besteld, echter lagen er 3 kleine stukjes op. Verder was er meer saus te zien dan ingrediënten. Toen wij daar een opmerking over maakte, verbaasde ik mij over de reactie die ik kreeg. Het meisje uit de bediening reageerde erg arrogant en gaf als reactie dat ze het jammer vindt omdat ze altijd graag een persoonlijke band wil met haar ‘cliënten’. We voelden ons hier door niet serieus genomen. Hier kwam niks van service of enige klantvriendelijkheid aan te pas. Toen wij onze volgende gang kregen, werden we niet aangekeken en zei ze niks. Ook is er heel de avond niemand geweest om te vragen of alles naar wens was of om nieuwe drankjes op te nemen.