in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. Moniek tuin

Wij kwamen voor de 3de keer nu bij railroad vol verwachting maar helaas was het dit keer een tegenvaller. De bedienning was erg traag we hadden geen bestek en toen we bestek kregen werd het maar wat neer gelegd en mijn man wou een steak maar deze was op(!!) Daar begrepen wij niets van de zaak zat vol en dan moet je voor een steak nee verkopen vind ik niet kunnen!! Ook de kipfilet spies vond ik een tegen valler en de varkenshaas ontzettend droog kortom dit was de laatste keer voor ons jammer... bye bye railroad

1. Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wat jammer om te lezen dat we niet voldoende scoren. Dit is absoluut niet onze insteek. Dat een steak (de sirloin in dit geval) niet voorradig is kan eens voorkomen door drukte in combinatie met onze verse voorraad. De andere steaks waren ruim voldoende op voorraad. Dat u de andere vleesgerechten droog en niet lekker vond vinden wij erg jammer. We komen graag met u in contact voor een passende compensatie. Kunt u ons een e-mail sturen via info@railroadsteakhouse.nl? Met vriendelijke groet, Peter Hulsink