1. Heerlijk gegeten. Veel echt verse producten, keuze volop. Ondanks dat het redelijk druk was geen lange wachttijd bij het bereiden van vlees/wok. Nooit langer dan enkele minuten met een leeg glas voor onze neus gestaan. Er werd direct op gereageerd wat we wilden drinken. Hetzelfde geldt voor een leeg bord, werd vrij vlug weggenomen.
    Enige minpuntje is dat de speelhoek voor kinderen vrij klein is. Maar daar hadden wij geen last van.

Vorige recensies van Huub

• Met het hele gezin lekker 3 uurtjes gegeten. Vlees van de grill was een keer niet goed warm (koud van binnen) verder heerlijk gegeten. Verse producten. Bediening meer dan perfect.
    Speelhoek voor de kleinkinderen (houden het aan tafel geen 3 uurtjes vol) minimaal.

• Heerlijk gegeten. Lekkere verse producten. Meer dan voldoende keuze. Mals vlees zonder pezen ed. Ondanks de drukte toch een gezellige sfeer.
    Voor kinderen een iets te kleine kinderhoek.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• Met een club van 26 collega's het begin van mijn pensioen gevierd. Eten was WERELDS. Heerlijk vers en uitgebreid. Personeel zeer behulpzaam en snel. Wij komen zeker nog eens terug.