Deze zaak is verhuisd naar Maanderpoort 17, 6711 AB, Ede

1. Een paar jaar geleden hier ook geweest. Toen kregen we pizza' s met een te grote deegrand, karig belegd en bremzout. Nu zagen ze er stukken beter uit, smaakten prima, alleen dat zoute is gebleven. Dat merk je 's nachts. Grote dorst. Op een dinsdagavond, als half horeca-Ede gesloten is, was het gezellig druk, in een leuke omgeving met goede sfeer. Hertog Jan Triple van de tap, helemaal top. Lekkere, betaalbare toetjes. De tiramisu kan je best met z' n 2-en doen. Alleen het glaasje Limoncello was veel te klein. De bediening/service binnen is heel goed, de 1 wat enthousiaster dan de ander, maar te klagen hadden we niets. Wel een beetje jammer dat we bij de reservering overduidelijk te kennen hadden gegeven dat we de verjaardag van een 14-jarige kwamen vieren, en dat daar ter plekke helemaal niets mee is gedaan. Gemiste kans.

Vorige recensies van Gerrit Bremer

• Pizza & Pizza ligt aan de rand van Ede, tegen de Veluwe aan en straalt binnenin lome lounge uit. Buiten plaatsnemen op het terras, op het hout en tussen het groen, is een feest. De bediening is niet bijster professioneel, maar wel vriendelijk en welwillend. Helaas drukken de bestelde pizza's de stemming uiteindelijk aanzienlijk. Ze smaken goed, maar zijn karig belegd en dat resulteert in een (te) brede deegrand. Dat oogt al niet goed. Daarnaast blijken ze bremzout. Bij thuiskomst en 's nachts nog nooit zo'n droge keel en grote dorst gehad.