1. robin versnel

Nu voor de 4e keer in 2 jaar in Groet en omstreken op vakantie geweest en wederom een aantal malen hier gegeten, ik denk zo'n 7 keer. Wij vinden het leuk om zo nu en dan ergens anders te eten, maar de keerzijde ervan is, dat het dan nog wel eens tegenvalt, "dan de volgende keer toch maar weer naar Puh"

Wat prettig bij Puh is, is dat de service en kwaliteit daar van een constant nivo zijn, als het er erg druk is kan het zijn dat je iets langer wacht, maar nooit vervelend lang.

De dames van de bediening zijn vlot, hebben redelijk kennis van zaken (helemaal voor restaurants in dit segment) maar zijn bovenal erg vriendelijk, dit zien wij helaas wel eens anders.

Dan het eten, dit is zoals eerder gezegd constant en van een goed nivo, zeer smaakvol, ruime porties, simpel gezegd: gewoon erg lekker. Sinds wij hier komen is de menukaart niet veranderd, nu kan dit hier ook, daar de menukaart zo uitgebreid is, dat je hier twee weken kunt eten zonder een dag hetzelfde te moeten nemen.

Prijs/kwaliteit is een absolute tien waard, heerlijke huiswijn voor 16 euro, wij hadden ook nog een fles sancerre voor 27 euro! Normaal betalen wij hier ergens anders al gauw tussen de 35 en 45 euro voor, fris uit een flesje 2 euro. Grote voorgerechten, onder andere gamba's zoals je ze werkelijk nergens krijgt, grote carpaccio voor nog geen 10 euro, heerlijke tournedos meer dan royaal, sliptong 4 stuks voor rond de 20 euro, tafel werd volgezet met friet, aardappeltjes, groente, salades (heerlijke koolsalade).

De inrichting en sfeer doen warm en gezellig aan, de keren dat wij er waren zat het redelijk vol, maar ik kan me indenken dat als het er minder druk is, het evengoed knus is.

Een dikke 9 voor een restaurant in dit segment, dit is uiteraard geen sterrenrestaurant, en die indruk proberen ze gelukkig ook niet te wekken.

Kortom; als we geen risico willen nemen, goed en gezellig willen dineren, en geen fortuin kwijt willen zijn kiezen we voor lekker Puh, een zekere keuze.