1. Lisette Oortwijn

Met z'n tweeën gezellig uiteten met een Primera restaurant bon en dan bij een restaurant waar je nog niet bent geweest is altijd leuk. Ga dan in ieder geval niet naar 't Diekhuus in Terwolde. Je wordt letterlijk in een hoekje gedrukt, weinig of eigenlijk nauwelijks aandacht van de ober. Het eten is karig, het kan er allemaal net van af. Smaak was wel goed overigens. Men gebruikt geen menu kaart, dus werden wij, toen we moesten betalen, nogal verrast door het totaal bedrag. We hadden voor een huis aperitief gekozen en betaalden daar 8,50 per glas voor! Belachelijk. We waren trouwens totaal 86,50 kwijt en het Primera menu was 43,50 voor ons tweeën. Een 3-gangen menu met koffie toe. Tijdens het serveren zag de ober ook niet dat we lege glazen hadden en na een paar keer contact proberen te maken, kregen we onze wijn. (Wat overigens ook niet bijzonder was). Mochten we weer eens uiteten gaan, dan gaan we absoluut niet meer naar 't Diekhuus. Kies je er wel voor, neem dan een goed gevulde portemonnee mee en hopelijk ga je verzadigd naar huis. Wij gaan voortaan gewoon naar een gezellig restaurant met aandacht voor de klant.

3,2