1. Na de zeer positieve ervaring van vorige maand zijn we met 2 kortingsbonnen van Social Deal weer naar Versus gegaan. Dit keer werden we geholpen door een man met achterovergekamd zwart haar. Wat een vervelende kerel...
    Eerst keek hij bedenkelijk toen we om een tafeltje voor 2 personen vroegen. Vervolgens was er toch een tafeltje beschikbaar. En toen ik zei dat we bonnen van Social Deal hadden kon het ineens niet meer....
    Als hij de eigenaar is dan hoop ik dat hij snel failliet gaat. Als hij in loondienst is dan hoop ik dat hij snel ontslagen wordt.
    Jammer dat de bedrijfsleidster (Karin) er niet was. Deze man heeft absoluut geen manieren. Wij zijn ronduit onbeschoft geholpen.
    Wij gaan hier NOOIT MEER naar toe.
    Inmiddels heeft Social Deal vandaag contact met mij opgenomen en onze vouchers vergoed. Prima organisatie!

Vorige recensies van Peter van Hoorn

• Vanavond (zondag 25 feb 18) hebben wij heerlijk gegeten.... BIJ PADRINO'S, de overburen van Versus.
    Na de zeer positieve ervaring van vorige maand zijn we met 2 kortingsbonnen van Social Deal weer naar Versus gegaan. Dit keer werden we geholpen door een man met achterovergekamd zwart haar. Wat een enorme zak...
    Wij gaan hier NOOIT MEER naar toe.
    Als iemand interesse heeft in onze 2 vouchers van Social Deal dan mag je ze gratis hebben. Stuur maar een berichtje naar peter@vhoorn.com.

• Vanavond hebben mijn vrouw en ik hier voor de derde keer gegeten.
    En weer was het prima voor elkaar.
    Zie ook mijn verslag op Google.
    De bedrijfsleidster (Karin) zorgt met haar team voor een vlotte en accurate bediening.
    Goede variatie in de gerechten in een keurige ambiance.

Ik kan dit restaurant zeer aanbevelen voor een drankje en een hapje na het winkelen, maar ook voor een gezellig avondje uit.
    Peter van Hoorn.