Op dit adres zit nu: LEF

1. Afgelopen zaterdag bij 't Raodhoes gegeten met ons tweetjes. We hebben hier al vaket gegeten.
    De chef kwam aan de tafel met de menukaart en een suggestie voor een verassingsmenu. We besloten toch de menukaart te bekijken en kozen voor een a la cart menu.
    Toen vervolgens de chef weer aan de tafel kwam en we onze keuze uit de a la cart menukaart opgaven, bleken er diverse ingrediënten niet voorradig te zijn. (Dit kan echt niet!)
    we hadden de indruk dat de chef niet zo veel zin had om voor een tweetje een a la cart menu te koken.
    Dus toch maar gekozen voor het 6 gangen verrassingsmenu. De prijs/kwaliteit was niet goed.
    Het menu was naar onze mening echt te simpel. Vergeleken met eerdere ervaringen met dit restaurant was het deze keer echt niet oké.
    Nogmaals veel te simpel, en we heben toch € 150,00 af moeten tikken. Voor dat bedrag mag je toch wel wat verwachten. Daarnaast moesten we best lang wachten op onze gerechten. Het leek wel of er in de keuken iets niet klopte.
    Helaas gaan we dit restaurant van ons lijstje schrappen.

1. PJM Boonen
    Van restaurant

Beste André
    Cas Spijkers zei altijd "de kunst van het koken is de kunst van het weglaten"
    dus met andere woorden eenvoud is beter dat allerlei toeters en bellen, die schaden aan de kwaliteit van de producten. wat betreft het niet in huis hebben van bepaalde gerechten heeft u een punt, maar jullie waren wel heel erg vlug van standpunt veranderd om dan toch maar het verrassingsmenu te nemen wat wij al 22 jaar zeer succesvol in de markt zetten. En als jullie toch al la carte hadden willen eten was ik de laatste die jullie daar van weerhield met enige aanpassing van de gerechten. wat het lange wachten betreft duurt bij ons een gang ong 30 a 40 min. Dat willen bij ons de gasten zo omdat ze avondvullend willen dineren en niet met een paar uur buiten staan. A daar is het te duur voor en B wat moet je dan de rest van de avond. Iemand die dat van tevoren aangeeft kan dat natuurlijk wel!!
    Jullie komen al best lang naar ons restaurant en daarom is het zuur om te vernemen dat als het een keer tegenvalt om dat meteen op deze wijze te ventileren.
    hopelijk dat jullie deze reactie als positief ervaren, en dat we weer een kans krijgen om ons te revancheren
    m. vr. gr. Piet Boonen