1. 16-2 gereserveerd en gegeten met 5 dames. Dit etentje was gepland als reünie aangezien we elkaar lang niet gezien en gesproken hadden. We hadden in de eerste instantie voor 6 pers gereserveerd maar 1 dame kon door ziekte helaas niet aanwezig zijn.
    Wat een leuke en memorabele avond had moeten zijn, is geëindigd in een hele vervelende herinnering.
    Na vooraf betaald te hebben werden we vriendelijke na een rondleiding begeleid naar onze tafel. Tijdens het eten kwam de gastvrouw/beveiligster, controleren of de 6de persoon misschien naar binnen was geglipt. Heel bijzonder.
    Na het eten wouden alle dames nog even toiletteren en wachten we op elkaar bij de ingang. Waarop de “vriendelijke dame” nog een keer langskwam om te melden dat er maar voor 4 personen was betaald en niet 5. Hierop volgde een vrij heftige welles/niettes discussie, waarop madame eiste dat wij naar de bali mee moesten lopen om voor deze 5de (al betaalde persoon) te betalen. Waarop wij adviseerde dat het misschien een slimmer idee was om de bon erbij te pakken. Toen bleek dat er idd voor 5 personen betaald was en niet voor 4 zoals gesuggereerd kon het excuus er niet vanaf.
    Grenzeloos! Inderdaad zoals op de website gepromoot word. Atlantis een bijzonder restaurant. Zeker een restaurant voor een avond om noooooit meer te vergeten.