1. Trees 13561 punten

Het is hier niet bepaald goedkoop voor wat je krijgt. Kwaliteit is er hier niet.

Enkele van ons hadden uitzicht op de glazen keuken een groot fel licht waar je je misselijk opkijkt en je er stress mensen ziet rond vliegen.

Voor de vegetariërs die met ons waren is totaal geen keuze alles is het zelfde en dat al jaren zo... Erg speciaal zijn de Vega gerechten waar ze de lasagna vellen zijn vergeten... Zo iets moet niet kunnen.

Verder is voor de gewone eter ook verdomt weinig te verkrijgen en erg smaakloos.

Dan de heerlijke sausen uit pakjes en de zaanse tubes mayonaise.

Je gaat naar huis met honger voor enkele was het grote geluk dat de MC Donald's nog open was.

Niks Italiaans hier.... lijkt meer op een mengsel van een slechte bedrijfs keuken.

Vorige recensies van Trees

• Trees

Nog een keer geweest nadat we een slechte ervaring hadden gehad hier. Deze keer was het iets beter en meer of het was omdat er twee mensen in het gezelschap bijna niks aten dus deze keer was er iets meer te eten.

Het smaakte wel wat beter, misschien bij de derde keer gaat het lekker worden. Maar het blijft wel een dooie, kille tent binnen.

4,9
  • Trees

Kaal/kill ingericht.Leuke vriendelijke bediening.Het eten was niet zo speciaal als ze het aanbieden.
    Zeer weining eten met een zeer hoge prijs.