Op dit adres zit nu: Eros

1. Marco Benucci

Wij hadden voor zes personen via vakantie veiling een drie gangen menu gewonnen bij alexandros te Apeldoorn. Wij waren op het ergste voorbereid na het lezen van onderstaande recensies, maar onze ervaring is juist zeer positief. We werden bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en daarna werd eerst duidelijk uitgelegd wat de voorwaarden zijn wanneer je komt eten via vakantie veling. Binnen vijf minuten hadden wij onze eerste drankje al op tafel staan en zaten we na 20 minuten al te genieten van ons voorgerecht. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het voorgerecht een beetje karig was. Dus wij dachten al van: dat krijg je wanneer je voor weinig wilt eten! Maar dit werd met het hoofdgerecht meer dan we hadden durven dromen weer goed gemaakt. Het eten was goed gaar en met zorg en passie opgediend. Daarna kregen we al snel het dessert, dit was echt lekker en prachtig opgemaakt. Voordat wij hier kwamen dachten wij dat we het eten moesten terugbetalen met het aantal drankjes die buiten het menu vielen, maar ook hier was geen sprake van. Onze gastvrouw is maar drie keer bij ons geweest om te vragen of we nog wat te drinken wilde hebben. Echt super netjes! En toen kwam de beruchte rekening en die viel wederom erg mee (zie bovenstaande foto van de rekening) We moesten 58,- euro achteraf bij betalen aan Alexandros buiten de 41,- euro die we in totaal aan vakantie veiling hadden betaald maakt het eten met zes personen het dik waard. Ik zeg er wel bij dat dit etentje een moment opname van ons is geweest en dat de eerdere geschreven recensies ook gewoon de waarheid kunnen zijn. Bedankt voor deze heerlijke en gezellige avond. Familie Benucci te Deventer.