1. De Zuidduitse keuken is niet populair in restaurantland, het is daarom goed hier van een echte Zuidduitse kaart te kunnen bestellen met Beierse en Oostenrijkse specialiteiten. Er zijn weinig aanpassingen gedaan aan de Nederlandse smaak, maar enkele traditionele gerechten zijn een moderner jasje gestopt. De porties zijn aan de riante kant waardoor een viergangenmenu een hele opgave is voor de matige eter en de heerlijke nagerechten wil je echt niet missen.

De sfeer is een mix van Alpien en hipster. Geen jodelmuziek of Schlagers, maar vooral Neue Deutsche Welle op niet te hard volume. Redelijk informeel, gericht op een breed publiek.
    Vriendelijk, kundig en attent personeel.
    Dranken zijn prijzig, maar dat zijn wel geïmporteerde dranken (o.a. Fritz Cola) dus dat is begrijpelijk. Hoofdgerechten zijn erg billijk geprijsd.

Wij komen hier graag nog eens terug om de overige gerechten te proeven. Is toch wat dichterbij dan Beieren.

1. Edelweiss
    Van restaurant

Dankjewel voor deze mooie en gewogen recensie. Fijn om te merken dat je ons concept zo goed hebt aangevoeld. Wat je schrijft is inderdaad ook precies wat we proberen te zijn en uit te stralen. We zouden het zelf niet beter hebben kunnen omschrijven. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Team Edelweiss