1. Heel erg matig deze avond in dit restaurant. Trage en late bediening.
    14 februari, wij zijn 45 jaar samen, willen dit vieren, helaas hier in de kou, uitermate onprettig. Blij dat ik een dikke wolle sjaal bij me had. De deur zwaait nl. open in het restaurant!
    Rode wijn: kaart geeft 5 opties...geen keuze wordt aangeboden, de standaard wordt neergezet.
    Eten wordt erg laat gereserveerd, anderen krijgen nog later dan wij, hun maal.
    Biefstuk, Black Angus, blijkt niet voorradig (vooraf gemeld) daarvoor komt een entrecote!
    Grote garnalen zijn niet gaar. Groenten zijn klaarblijkelijke niet bekend, we kregen een klein bakje wortel/kool salade met krenten...
    Tafeltjes staan 15 cm uit elkaar, je zit op elkaars lip en je hoort je buurtjes hun gesprek voeren.
    Niet tevreden? De serveerster weet niet wat ze moet zeggen of doen.
    Na een herhaling van de klacht komt de eigenaar die ook niet weet wat hij moet doen of zeggen.....no way never hier meer eten!
    NB de garnalen werden niet in rekening gebracht!