1. Sandra Oosterling

Wij gingen voor het "Valentijnsmenu"
    We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht.
    Deze tafel voor 2 personen stond vlakbij de open keuken en het restaurant is enigzins klassiek en wat gedateerd ingericht en er is erg veel licht! Niet echt romantisch. Maar goed… dat zou goed komen met het eten dachten wij.
    We kozen voor het 4 gangen Valentijnsmenu.
    Dat bestond uit een voorgerecht een pastagerecht, een hoofdgerecht en een dessert.
    Zonder eerst een wijnkaart te krijgen werd ons gevraagd wat we wilden drinken en we kozen voor een pinot grigio.
    We kregen daar wat geroosterde reepjes brood bij.
    Daarna een heerlijk voorgerechtje van bladerdeeg met champignons en kaas.
    Vrij vlot volgde het pasta gerecht… 4 raviolies gevuld met mozzarella in hartvorm met een tomaten basilicum sausje.
    Vrij flauw en erg weinig.
    Daarna vroeg de gastvrouw of wij nog iets wilde drinken.
    Mijn partner koos voor een 2de glas pinot grigio en ik koos voor een rode wijn van t huis omdat het hoofdgerecht rood vlees was.
    Het hoofdgerecht arriveerde erg snel.
    Helaas de rode wijn niet.
    Het hoofdgerecht smaakte redelijk… we lusten alles en hadden best trek. Maar om nou te zeggen dat t een culinair hoogstandje was… niet echt nee en de bijgerechten waren petit en de salade was als thuis. Heel gewoontjes.
    Mijn wijn had ik nog steeds niet… en ik zag ook geen bediening… ik nam dus maar een paar slokjes van de witte wijn van mijn partner.
    Uiteindelijk kwam de gastvrouw erachter dat ze mijn wijn vergeten was… oeps wat vervelend… zal ik het nog inschenken voor u?
    Nou dat was niet meer nodig want al heel rap kwam het desert… prachtig ijsje om te zien.
    1 Bolletje vanilleijs met wat plakjes aardbei en wat chocoladesticks. Het zag er mooi uit maar was heel gewoon echt niks bijzonders en weer heel weinig.
    Voor ons was Da Marcello absoluut niet voor herhaling vatbaar… duur. Dat maakt op zich niet uit. Maar echt heel gewoontjes en echt weinig.

2,9