Op dit adres zit nu: Kin Khao

1. Vandaag na een bezoek aan de markt hier gelunched. Je kunt hier op verschillende plaatsen eten (restaurant / terras ) en voor een lunch heeft men een cafe achtige ruimte (max 30 p.) Meteen na binnenkomst was het personeel positief aanwezig en werd je vriendelijk en behulpzaam benaderd. Een fleurige lunchkaart waar ik tomatensap (tabasco) en Vissalade en Garde bestelde.

Op de lunchkaart werden de vissoorten niet genoemd maar wat een heerlijk salade werd mij aangeboden tesamen met heerlijk voorgebakken broodstukken.

2 soorten garnalen waarvan de hollandse in een klein glaasje met een lekker sausje.

Japanse tonijnstukken met een heerlijk kruidige mosterdsaus die prima bij elkaar pasten.

Een heerlijke Japanse zalmmousse die prima smaakte op dit voorgebakken brood.

Een heerlijke oester met citroen en peper. Dit had ik nog nooit op, waarschijnlijk omdat het er niet zo smakelijk uitziet maar dit was heerlijk en weer een ervaring rijker.

Een paar stukjes lekkere dun gesneden zalm.

Een aardige salade van rucola met geraspte wortel, komkommer, snoeptomaatjes en heerlijk Japanse zeewier en enkele kappertjes.

Ik heb genoten van mijn lunch. Kok bedankt.

Op de site de menukaart voor een diner gelezen en ben benieuwd, zal hier zeker eens voor terugkomen.

De beoordeling is wel hoog maar ook verdiend.