1. Prima aanwinst, bovenal lunchroom op die prachtige hoek aan het begin van de Nieuwstad, aan de westzijde van de Liwwwarder binnenstad.. (boven alhier nog niet geweest, maar vast erg mooi uitzicht op al het groen rondom de zgn. Vrouwenpoortsbrug)
    Onlangs stond er in de Huis aan Huis een wel heel erg leuk artikel over dit laatstgeopende filiaal van dit best wel bijzondere concept.. (zie het artikel en de website verders)
    Heerlijke goedbelegde broodjes, salades en nog veel en veel meer.. maar natuurlijk ook een uitstekend bakkie koffie met zo'n lekkere mini-brownie en 'n dotje slagroom..
    Ik had eerst de pech dat mijn brownietje werd vergeten, maar bij vermelding hiervan bij betalen de mazzel, dat ik er vervolgens enkelen mee mocht nemen, erg attent..
    Sfeer, service en bediening waren echt 'toppie' zonder overdrijven bijzonder hartelijk en gastvrij,
    overigens ook netjes en schoon..
    Verheug me nu al op de zomer met het dan zonovergoten terras !! (was er 'vroeger' ook al..)
    Toen wij er waren, leek het wel jonge-moeders-met-babies+ukkies-dag, er stonden meerdere kinderwagens geparkeerd, erg geselli, die rondhobbelende, goedlachse en krijsende kleintjes..
    Slimme zet, die stempel-spaarkaart, bij maar 5 stempels al zo'n lekker bakkie van het huis..