1. Omdat ik afgelopen zaterdag even over was uit Spanje zijn we met een paar familieleden hier uit eten geweest. Mijn familie vond het een leuke plaats om uit eten te gaan dus maar eens geprobeert. Ik ben niet kritisch of veeleisend maar dit concept is, zoals een ander het ook al verwoord, een veredelde mac Donalds. Bij binnenkomst viel mij de indeling op. Zoveel mogelijk tafeltjes bij elkaar gezet in één grote ruimte zonder ook maar iets te proberen van gezelligheid te maken met afscheidingen o.i.d. Eenvoudige tafels met harde houten stoelen, echt niet gemaakt om je als gast lang binnen te houden. Maar ja, nog niet klagen want we kregen een leuke tafel aan de kant. Of we een broodje vooraf wilden. Ach ja, doe maar. Het broodje was inderdaad een petit pain met een klein bakje boter en tapenade erbij. Broodje was warm en knapperig maar dat mag ook wel voor 2,50 euro. Wat we wilden drinken. Ach, doe maar een flesje wein voor € 19,50! We zijn immers uit. Tja, en dan begint het. Doe er maar een kannetje water bij. Dat mag tenslotte wel als je een wein van € 19,50 per fles besteld. Ja, jammer, hebben we niet. Alleen TAFELWATER voor € 3,25. Ik was in staat om weg te gaan. Dit riekt naar oplichting. Maar ja, ergens moet je het toch verdienen en dat hebben we ook geweten. De bestelde stoofpot was goed van smaak maar dat kwam door het sausje. Er zat bijna geen vlees in. De tiramisu was een lange vinger met een cremesoort dat op mascarpone leek. Geen enkel spoor van Amaretto. Maar ja, dat staat ook niet op de kaart. Ook de andere gerechten waren maar zo-zo. En uiteindelijk voor gemiddels 27 euro pp gewoon slecht gegeten. We waren voldaan maar ik kom er NOOIT meer. Dan maar liever naar de WOK waar het echt STUKKEN beter is met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding. O ja, vergeten. De frietjes waren perfect. Dus toch een veredelde mac Donalds?