in Roosendaal

2Eat is verkozen tot 'Leukste restaurant van Roosendaal'.

1. Zondagavond hebben we weer heerlijk gegeten bij da familie van Oosterbosch. Bekend concept, onbeperkt keuze uit kleine gerechtjes. Vriendelijk personeel, goede bediening, gezellige entourage.

Vorige recensies van René en Ria Elsten

• Op zaterdagavond was er voor ons nog een plekje gevonden en hebben we weer overheerlijk gegeten bij 2Eat. Ook de service was weer prima en de prijs viel niet tegen. Allerlei lekkere hapjes passeren de revue. Geweldig eten hier!

• Op vrijdag 15 augustus 2016 hebben we hier weer gegeten. Misschien wordt het eentonig, maar het was weer fantastisch. Hier hoef je echt geen honger te lijden en het smaakt nog voortreffelijk ook. Ga zo door!!!

• Ja we waren er weer op zaterdagavond 21 november 2015 om te genieten van de heerlijke hapjes bij 2eat. Heel laat gebeld, maar voor 2 personen was er nog wel plaats, terwijl het later afgeladen vol zat. En we hebben weer genoten en we gaan over een tijdje zeker weer terug. Afgelopen week is dit restaurant uitgeroepen tot het beste van Roosendaal en dat is dik verdiend. Ga zo door familie van Oosterbosch!

• Voor de tweede keer hier fantastisch gegeten met de familie omdat mijn dochter geslaagd was. Het was weer super. Ook mijn oude moeder genoot van de kleine hapjes. Ook zij heeft er toch nogal wat op. Een mooi zicht op het schilderij van de Bloemenmarkt rond 1968. Ongelooflijk die recensie van Jan de Wild. Wij kennen ons hier niet in terug. Iedere 20/25 minuten kregen we weer 2 nieuwe gerechtjes. En de een is wat lekkerder dan de ander, maar dat is logisch. Tot de volgende keer!!

• Op vrijdag 6 februari 2015 hebben we onaangekondigd hier gegeten. We kregen een prima plekje bij de haard. Ze hebben een nieuw concept. Je kunt allerlei kleine gerechtjes bestellen en dat is een groot succes, ook getuige de klandizie, maar zeker ook m.b.t. de kwaliteit. Hier komen we zeker terug.