1. Wederom een gouden pluim. Wij kwamen als familie met zijn tienen om in een unieke ambiance, voortreffelijk bediend van een uitmuntend diner te genieten. Wij werden op geen enkele manier teleurgesteld. De kleine Toren torent culinair hoog boven het gemiddelde uit!

Compliment voor Mevrouw de Kort, de bediening en voor Chef-kok Dennis en zijn staf.

Vorige recensies van jd de voogd

• Met zijn vijven hebben we weer een bijzonder geslaagd diner gehad. De gastvrouw Mevrouw de Kort en haar medewerksters, de chef-kok Dennis van Nispen en zijn staf verdienen een gouden pluim. Wij wensen hen een prettige, welverdiende vakantie. Graag tot een volgende keer!

• Verbluffend! Wat een goede bestemming voor dit gebouw. Wat een blijk van ondernemingsgeest. Wat een te koesteren voorziening in de regio. Zonder overdrijving: voor de beoordeling minder dan een 10 geven zou niet eerlijk zijn, hooguit ter aanmoeding om zo door te gaan.